- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Szervezeti egységek
Hatósági Ügyosztály - Anyakönyvi Iroda
A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen >>>
Anyakönyvi Iroda az alábbi ügyekben jár el:
- Címképzési-, címigazolási-, lakcímrendezési ügyek
- Köztemetéssel kapcsolatos ügyek
Elérhetőségek:
Cím: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Általános tájékoztatás: 061/459 2106, 061/459-2176
E-mail: anyakonyv@jozsefvaros.hu
ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS (egyelőre kizárólag anyakönyvi ügyekben): https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/
A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.00
Az ügyek intézésére az alábbiak szerint van lehetőség:
A Polgármesteri Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint az általános hivatali munkarend ideje alatt biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyintézés természetes személyekkel postai, választásuk alapján elektronikus módon (ügyfélkapu igénybevételével) vagy személyes kapcsolattartással valósul meg, a gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás) útján történik elektronikusan ügyfélkapun keresztül: https://ugyfelkapu.gov.hu/
Eönkormányzat: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az e-ügyintézésről itt tájékozódhat >>>
Postai úton: 1430 Budapest Pf. 160.
Személyesen: előzetes időpontfoglalással ITT
A VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15-11.00 óráig
Ügyfélfogadás
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
13.30-18.00 | 8.15-16.30 | 8.15-11.30 |
Elérhetőségek
Cím: földsztint
Telefon: 459-2106, 459-2176
E-mail: anyakonyv@jozsefvaros.hu
Munkatársak
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | |
irodavezető-helyettes, anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
címképzési-, címigazolási-, lakcímrendezési ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
köztemetési ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
adminisztratív munkatárs, irattáros | |
ügyviteli ügyintéző, általános tájékoztatás | 459-2106 |
anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
hagyatéki ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
hagyatéki ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
ügyviteli ügyintéző | 459-2176 |
anyakönyvvezető | |
hagyatéki és gyámhatósági ügyintéző | |
anyakönyvi iktató |
Kapcsolódó ügyek
Ügyfélfogadási rend
Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban
Érvényes 2021. július 15-től
A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma
: 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat
: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253
Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253
A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30
A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30
Kérjük, foglaljon előre időpontot!
A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.
Online időpontfoglalás az Anyakönyvi irodához és az Adóügyi irodához:
https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu
Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.
Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?
Online: https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán
Pénztár
A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.
Anyakönyvi iroda
Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:
-
az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
-
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb
anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken:
https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66
Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):
Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes
időpontfoglalásra nincs szükség.
Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)
Az alábbi időpontokban előzetes
időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30